1. 3. 2016

Crinkle cookies

Tieto cookiesky sú malé vráskavé dobroty, ktoré si pripravíte veľmi ľahko. Na internete je veľa, veľa receptov, ja som si upravila recepty podľa vlastného. Pripravila som ich zo špaldovej hladkej múky, pridala som aj kokosovú. Cookiesky som neobalovala v práškovom cukre, ale v  kokosovej múke, ktorú som zmiešala s kokosovým cukrom. Aj tak ako vidíte bez problémov krásne popraskali.

Pripravovila som tri druhy a to kokosovo-citrónové, kokosovo-čokoládové a double chocolate.
Všetky sú prudko jedlé,  jednoducho neviete prestať s jedením týchto dobrôt.


Mám šikovnú pomocníčku, vďaka nej, boli crinklesky krásne a hojne obalené v kokosovom cukre :)




Použité ingrediencie

 Z takýchto milých obalených guliečiek sa stanú krásne vráskavé cookies
Citrónový vojaci na plechu



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára