29. 2. 2016

RAW makový cheesecake


Však už aj nejaký RAW by som mohla dať, ešte som kopec receptov a fotiek nenahrala, tento je za dnešný deň posledný, idem do hajan, ale ešte rýchlo Vám tu šupnem recept.

RAW makový cheesecake, pripravený z ingrediencií " čo chladnička dala " cez víkend, keď sme mali chuť na sladké. Bol naozaj výborný a sýty, tento recept je nepečený a neobsahuje lepok. Na prípravu budete potrebovať:



Na korpus:
hrsť sušených BIO datlí
2 lyžice vlašských orechov...
lyžička slnečnicových semienok
lyžička chia semienok
lyžička ľanových semienok
2 lyžice masla 82% alebo kokosový olej
lyžička kakaa - holandské
troška kokosu na vysypanie plechu

Plnka:
2 tučné tvarohy
1 biely jogurt
trstinový, alebo kokosový cukor podľa chuti
1 lyžica nemletého maku, môžete aj viac, podľa chuti
1 lyžica kokosovej múky
Datle dáme do vody na 20 minút aby trošku zmäkli, do ponorného mixéra, alebo do sekáčika šupneme prísady potrebné na korpus. Môžete pridať aj mandle, alebo iné orechy, prípadne nahradiť, podľa chuti. Všetky prísady zmiešame, ak sa hmota nespája, pridáme maslo. Potom do okrúhlej 20 cm priemernej formy, ktorú sme vymastili a posypali kokosom, natlačíme hmotu, na tenko, dáme na 15 minút do mrazničky.
Ja som ponorným mixérom zmiešala hrudkový tučný tvaroh s cukrom, potom už ručne primiešala jogurt, pridala kokosovú múku a mak. Potom, čo formu vyberieme z mrazničky, plnku natrieme na korpus a podľa chuti môžete posypať, napríklad čokoládkou, alebo kokosom, prípadne aj makom. Užite si! Je výborný!!! Dala by som si! Ale je polnoc :(


 
  Nech mám pofotené, čo som použila, kľudne sa inšpirujte!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára