29. 1. 2016

Môj zoznam prianí na rok 2016

Všetky knihy a články o pozitívnom myslení, ktoré som do teraz čítala hovoria, že je dobré ak si svoje priania píšete, alebo nakreslíte a že si s kľudným svedomím môžete popriať toľko vecí, koľko len chcete. Treba si však na priania dávať veľký pozor a presne ich definovať, aby sa Vám nestalo, že Vám život dodá prianie troška v inej podobe. Pre istotu, som si urobila zoznam prianí na rok 2016, ktoré si myslím, že by mohli byť splniteľné.

1. Rada by som konečne schudla do podoby pred tehotenstvom, delia ma od toho posledné 3 kg, ktoré nejak nejdú dole a rada by som nabehla na zdravší životný štýl.
2. Nevadí mi môj väčší zadok, vypuklé bruško a tuk na kolenách  ( no ten mi fakt vadí ) ja stále snívam o krásnych vypracovaných ramenách.
3. Och, tak môj fotoaparát je na konci síl, pomaličky, ale isto ma opúšťa a ja sa teším kedy ho konečne zastúpi nejaká kvalitka, dúfam, že to bude pred mojou štyridsiatkou, lebo cena týchto foťákov je neskutočná :(
4. Nemám skrine, myslím to vážne.Vstavané skrine do troch izieb nie je práve najlacnejšia investícia do domu. Všetky izby majú predpripravený výklenok a tie výklenky stále čakajú aby boli krásne vyplnené, ale žiaľ zatiaľ márne. Vyplňujú ich krásne textilné skrine, ktoré inak slúžia, musím povedať a sú výborným riešením na dočasné uskladnenie šatstva- zatiaľ. Nebudem náročná, budem rada, ak sa nám podarí vyriešiť aspoň jednu izbu, zatiaľ ďakujem vesmíru.
5. No to je ďalšia položka, tento obrázok Vám možno na prvý pohľad pripomína len ruže, ale v tom je omnoho viac. Znázorňuje bránu a celú záhradu, toto prianie je asi neuskutočniteľné na rok 2016, ale je dobré aby už v zozname prianí figurovalo, čím dlhšie tam bude, tým lepšie, vesmír nech si uvedomí, že bránu a peknú záhradku okolo domu proste nevyhnutne a čo najrýchlejšie potrebujeme.
6. Oh, neviem prečo som dala na posledné miesto bicykel, keď po ňom tak veľmi túžim. Naše baby dostalo na svoje štvrté narodeniny bicykel a proste sa chcem bicyklovať s ňou, takže do leta ešte  pár mesiacov, mal byť na zozname ako prvý.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára