19. 1. 2016

Buchty, buchty, buchtičky - ale bez kysnutia!


No tááák, kto nemá rád buchty! Ja ich milujem, zožrala by som pol plechu, ale keďže držím zdravú a líniu, tak nem môžem. Skúsila som nahradiť obyč múku, dopadlo to naozaj na výbornú.  Keďže je cesto bez kysnutia, máte rýchly recept pre zdravšiu večeru s čajom. Na budúce urobím z dvojitej dávky, lebo po týchto buchtičkách len tak fúklo. Dieťatko pomáhalo plniť buchtičky lekvárom a robilo krásne guľky, takže o zábavu je postarané.

Potrebujeme:
300g celozrnnej hladkej špaldovej múky
( prípadne 200 g celozrnnej špaldovej a 100 g polohrubej pšeničnej)
1 vajíčko + 1 žĺtko na potretie
2PL kokosový cukor
80 g 82% pravého masla
100ml biely jogurt ktorý som trošku zriedila s mliekom, alebo 100 ml smotany
1 prášok do pečiva
ľubovoľný džem
Postup:
Všetky prísady zmiešame, urobíme si placky, ktoré naplníme džemom, my sme použili čučoriedkový. Šupli guličky na plech s papierom na pečenie, potreli žĺtkom a piekli pri 180 C. Hneď po vybratí z trúby som ich posypala ešte troškou kokosového cukru.
Ne neskús to! Napeč a daj vedieť.


1 komentár:

  1. Dobrý deň,chcem sa opýtať koľko mlieka pridať k jogurtu? A ak by som použila smotanu, tak akú? Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť