21. 4. 2016

Nepečený jablkový koláč z detstva


Tento rýchly koláčik som pripravila cez víkend, keď sma mali cukrovú krízu doma. Mne pripomína moje detstvo. Paradosxne, som ho pre moju dcéru nikdy nepripravila, nejak som na takú obyčaj úplne zabudla. Takže, veľmi, veľmi jednoducho:



Ingrediencie:
800 -1000g jabĺk
piškoty, alebo celozrnné kekse
500 ml voda
kokosový, trstinový cukor podľa potreby
2 vanilkové pudingy
škorica - ak máte radi
horká čokoláda
Postup:
Jabĺčka nastrúhame na jemno a podusíme s cukrom tak 10 minút, alebo kým nezmäknú. Ja sa s pudingom nebabrem, v 500 ml vody rozmiešame 2 pudingy a primiešame k jabĺčkam. Povaríme, kým masa nezhustne. Tortovú formu vyložíme piškotami, alebo celozrnnými keksami, ja som doma nič celozrnné nemala :( a zalejeme jabĺčkovou masou, pár piškotiek, ktoré ostali som pichla do masy a potom nechala vychladnúť a stuhnúť v chladničke. Ak ste mlsný, po vychladnutí šupnite tortičku na 10 minut do mrazničky. Vrch môžte ozdobiť kyslou smotanou, alebo jogurtom, alebo horkou čokoládou.
Dobrú chuť detičky - moja malá zhltla kúsok za dve sekundy :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára