6. 3. 2016

Malinový snack bar

Keďže arašidové maslo používam v pečení veľmi často a inak nie len v pečení, ja som mierny závislák- fičím na arašidovom masle. Ja ho proste milujem. Veľa ľudí si míli arašidové maslo s nutellou a preto keď ho ochutnajú, hneď ho zavrhnú. Milujem toast s arašidovým maslom a s banánmi, alebo figovým sirupom,  alebo s džemom. Je to taký základ pre moje RAW recepty. Niekedy vôbec nezistíte, že v recepte je arašidové maslo. Tak ako v tomto prípade. Inak inšpirovala som sa tiež Flap Jackom. Flap Jacki sa u nás už dlhšiu dobu predávajú, našla som ich v rôznych BIO obchodoch a aj v DM-ke. Sú to ovsené tyčinky s rôznou príchuťou.
Takže som si dnes jeden arašidovo-malinový snack pripravila aj ja.

Ak si prajete recept, čítajte ďalej:









































1/2 šálky arašidového masla bez cukru
1 šálka ovsených vločiek
250 g malín - ja som použila mrazené
1/4 šálky medu
1 lyžica kokosovej múky
1 lyžica vlašských orechov

Do hrnca pridáme arašidové maslo, med, kokosovú múku a orechy a postupne na miernom ohni rozpustíme, pridáme ovsené vločky a potom rozmrazené maliny. Prípadne, ak sa Vám nechce čakať na rozmrazenie malín,  zohrejte ich na miernom ohni a potom pridajte k mase.
Túto zmes som natlačila do maslom vymazanej formy 18x25 cm a dala stuhnúť na pár hodín do chladničky. Hodí sa na desiatu, vynikajúco zasýti alebo ku káve ako dezert, alebo aj pred cvičením. Vydrží vám aj týždeň v chladničke, je to veľmi vďačný a výborný snack.


Najlepšie ingrediencie:
Maliny - ešte v mrazenom stave :)


Arašidové maslo


Orechy v mede



Výsledok - vynikajúci, jednoduchý snack:



Ak máte podobný recept, alebo ste skúšali ten môj, dajte vedieť, či vám chutilo!







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára