24. 10. 2015

Ako sa mama vybrala do Anglicka

Prechádzam a prechádzala som rôznymi obdobiami materstva. Od absolútnej eufórie od lásky k dieťaťu až po nenormálny plač za zatvorenými dverami, kým dieťa reve v druhej izbe. Pozná to každá z nás ( aspoň si to myslím). Moje dieťa je moja prísavka!
Značnú časť môjho mládí som trávila v Anglicku. Mám rada túto krajinu a mám na ňu krásne spomienky. Po troch rokoch intenzívneho materstva prišiel čas na oddych aj pre maminku. Musím podotknúť, že moje dieťa neprespalo ani jeden deň u žiadnej babičky, bola to prísavka na n-tú a nikdy nechcela a ja samozrejme ako "supermaminke" mi ju bolo ľúto.
Výlet mal trvať 4 dni s cestou tam a späť.
Týždeň pred odletom som malej vysvetlila, že pôjdem na prázdniny s tetou Luci k tete Simone. Vyrobila som jej obrázkový meter, ktorý si mohla každý deň odstrihnúť a potom si ho nalepiť na svoju kuchynku ( toto malo veľký úspech :)
Takže okrem hysterického záchvatu od strachu z lietania môj odchod dopadol perfektne, jediný kto plakal som bola ja!
Výlet bol úžasný, Anglicko milujem, žila som tam 3,5 roka a do tejto krajiny sa rada vraciam. Počas mojich prázdnin sme si s malou každý deň volali, nechceli sme, ale dcérka si to vyžadovala, chcela ma počuť, bola tak spokojnejšia a aj ja. Pre každého bol môj výlet prínosom :)
A ak rozmýšľate nad cestou, výletom bez vášho drobca a máte z toho obavy ako ja, tak ich nemajte. Bez najmenších výčitiek sa vyberte tam, kde Vás Vaše srdce ťahá, užite si to a Vaše dieťa dostane späť šťastnú, spokojnú a usmievavú mamičku - aspoň dočasne.





Desiata z vaku pri Temži












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára